reklama

piaty deň...

Tretí deň nič.Telefon vypnutý,odpoved žiadna.Daľší deň znova to isté.Správy žiadne,cukor a tlak na maxime a rozum v riti.No, a o srdci už ani nehovorme...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
ved viete tuňáák
ved viete tuňáák 

Piaty deň.Vstala som o deviatej.Ani neviem ,ako som to presne odhadla a ani ako som zaspala.Vankúš bol celý mokrý od slz.Ponožka na nohe a druhá pod posteľou.Vezmem do rúk mobil.Nič.Vôbec nič.Rozum premieta všetky detaily.Všetky správy ,čo boli kedy poslané.Všetko,čo som mu kedy povedala.Do riti,to nie je pravda.Kedy sa to skončí?a čo mám vlastne robiť?

Nerobila som nič.Len som bola.Rozum pracoval na plné obrátky,srdce smútilo.Viete najhoršie je to,ked vlastne nič neviete.A nemôžte spraviť nič, aby ste si pomohli.Lebo pomáhať iným to je ľahké a robím to rada,ale sebe samej?To neviem a zdá sa mi,že ani nikdy nebudem vedieť.Je to v riti.Jediná moja reakcia.Verte či nie,napadli ma všetky variácie,čo by som robiť mala.Ale nespravila som nič.Ešte aj to ma napadlo,že si kúpim letenku a odletím za ním.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zostala som doma.Sama.Bez všetkého .Otvorila som si konzervu s tuniakom a bolo...

agnesa sleziakova

agnesa sleziakova

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

maximálne kritická,realistická ale zato,vždy vtipná aj v tých najkritickejších situáciách,píšem tak,ako málokto,som nenabodobiteľná,jedna jedinečná autorka aj žena... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáuhorka vo fľaši...

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu