reklama

nemám rada ľudí

Viete vadí mi ked sa niekomu na mne niečo nepáči,alebo ked mu vadí niečo čo robím.Netvárte sa frajersky ,že vám je to úplne dvadsať.Lebo vo vnútri,vám na tom sakramentsky záleží.Ked ste samy,tak vás to trápi a ťaží.Tak ,ako to zvykne aj mňa...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
a takto strašne by sme sa mali mat radi...:)
a takto strašne by sme sa mali mat radi...:) 

Viete my sme všetci tak strašne zaujímavý.Inak je celá spoločnosť podľa mňa postavená na zlých,pokazených základoch.Raz to niekto povedal,ale teraz vám ani za toho Boha nepoviem,že kto.Princíp celého tohto textu je v tom,že ja dokážem ľudí strašne ľahko prekuknúť.Viem ako sa cítia,čo myslia vážne,čo nie.Aj to čo im v hlave chodí a čo im na mne vadí len to nepovedia.Neviem,či iba ja som taká divná,že mi padne veľmi ale naozaj veľmi dobre,ked niekto moju prácu alebo snahu pochváli.Ved aké je dobré,ked si niekto všimne,že som sa srala ráno dve hodiny pred zrkadlom aby som dobre,naozaj dobre vyzerala.Alebo,že som si kúpila nové tričko a to mi fakt sekne.Teraz mi nepovedze,ale fakt nikto,že vám to nespraví strašne dobre,alebo aspoň trošku dobre,ked sa niečo takéto stane.Ale napriek tomu,že sme si tomuto všetkému vedomí,tak nerobíme.Prečo?No lebo sme závistlivé kurvy.Závidíme si veci,zážitky,pocity a všetky drobnosti,ktoré naozaj nestoja zato.Zase česť všetkým výnimkám,no ale nech mi nikto netvrdí,že aspoň raz niečo nezávidel.Aj ked iba balon od kamoša zo škôlky,verte mi,že aj to sa ráta.A kôli takýmto sprostým drobnostiam,nebudeme nidky dokonale štastný,lebo vždy tu bude niekto,kto nám naše štastie po určitom čase pokazí.No život je aj tak krásny,už sama som nato prišla.A tak ako to vždy tvrdím,je krásny kôli maličkostiam.Aj ked pre niekoho sú maličkosti typu mobil za pol miliona.Takže tak...Len aby som sa dostala k začiatku.Nemám rada takýchto ľudí,zavistlivých a tých ,čo inému nedoprajú.Ja doprajem aj pochválim a som sebecká,llebo to isté čakám aj späť.Ale spätná väzba nikde.Pech ...Vidíte a takto to chodí,a potom,že nemám rada ľudí.Nemám teda veľakrát nemám,lebo darmo na niečo čakáte aj tak sa nedočkáte.No musím pochváliť všetkých,ktorý raz za čas pochvália a nie sú sprostý,tých ktorý kritizujú iba zato,že mi chcú dobre.Nie zo závisti alebo pre srandu.Takých volám kamaráti...Takže tak,pokiaľ patrí do kategorii ľudí čo nemám rada,tak sa nad sebou zamyslite,dúfam,že vám to aspoň trochu pomôže.Aj ja sama sa nad sebou zamýšľam,aj ked sa považujem za dosť dobrého človeka,a už vôbec nie namysleného,aj ked toto vyznelo ako totálny paradox:D

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...čo už aj takýto je život,a ak chcete dobrú radu,skúste sa riadiť heslom čo dostanem,to odplatím respektíve vrátim,možno sa vám totálne zmení váš doterajší život,ja osobne by som bola strašne rada kebyže to začne platiť u každého!!!(BEZ výnimky)

agnesa sleziakova

agnesa sleziakova

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

maximálne kritická,realistická ale zato,vždy vtipná aj v tých najkritickejších situáciách,píšem tak,ako málokto,som nenabodobiteľná,jedna jedinečná autorka aj žena... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáuhorka vo fľaši...

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu