reklama

ked to ide,tak to ide

Všetko ide ako pomasle.Ale zas nebojte sa,nebudem vám teraz celý čas písať o mojom dokonalom vzťahu,ked vy všetci sa trápite s finančnou krízou.Aj mne sa to zachvíľu pokazí,však viete,život je život ale zatiaľ mi je moc pekne,a som úprimne rada.Tak mi držte palce a by to aspoň dačo vydržalo.Dnes fičí v dobrom všetko,nielen ja a Ben,ale aj moji priatelia su ok,a o rodinke to už ani nevravím.Mám rada ked príde čas a všetko je tak ako má byť,len škoda ,že to občas trvá prikrátko...Ale tak to asi musí byť!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Vlastne nič extra sa nedialo.Kúpila som si nový lak,na ktorý som úprimne hrdá.Má krvavočervenú farbu a vysolila som aj pár eur za ten krém,čo som tak strááášne potrebovala:)...Okrem toho som nastúpila po Pn-ke do robotky a mala som aj niekoho ,kto mi po večeroch fúkal ešte stále modrý bok(Ben).Fičala som na svojich priateľoch,mali dobré obdobie tak, ako aj ja.Paťo si našiel nový objekt svojich túžob a Leu nechal Leou,ale teda až po druhom fiknutý a osobnom stretnutí s pánom mojim šéfikom.Vysvetlenie jasné a stručné:Ked som uvidel šéfa(vraví Paťo)tak mi ho prišlo ľúto,že on iste picháva iba túto jednu a ešte aj tú mu občas kradnem.Tak urobím dobrý skutok a nechám nech patrí iba jemu.No nie je úžasný,aký empatický...Paťo,Paťo!Okrem toho aj mojim dievčatám všetko klapalo ako malo.Kokrétnosti možno neskôr.No a o kolegyniach už ani nehovorme,Monička mala plnú hlavu svadby.Tak sme vlastne miesto roboty plánovaly jej svadbu.Obvolávali všetky možné reštiky a kvetinárstva.A ešte jedna pikoška.Moni chcela mať šaty originálne a najlepšie ručne šité.No a ja akože úplne som skvelá a dokonalá,som prišla nato, kto by jej tie šaty mohol splieskať.No kto asi,čo?Jasné že Timo.Vedela som,že ked Moniku uvidí a prezradíme mu náš nápad nebude tri dni spať a mozog mu bude fičať.Aj fičal,drahý moji.Nákresy boli pohodené po celom jeho byte,ked som uňho bola na káve.Ked neminul len na nákres 3 tony papiera ani kus.Bola som na seba hrdá,lebo som vedela,že jeho práca je skvelá a, že Monča bude mať najkrajšie šatečky v okolí.Okrem toho sme mali naplánované pekné výlety.Kedže práca mi vynášala slušné peniaze,bol čas nazrieť mimo našej republiky.Bolo naplánované Miláno s Benom a relax víkend s mojimi ženami.Nevedela som sa dočkať.Doma bolo tiež šecko tak ako má byť.Naši mali rande každý deň.Pomaly ale isto si zvykali,že deti sú už veľké a budú ich vidieť iba pre spestrenie víkendu,tak aj bolo.Plnohodnotne som sa venovala práci i Benovi.Trávili sme spolu všetok,čas čo sa dalo.Ved nie na darmo sa hovorí,že začiatky sú najkrajšie.No a ku koncu,som sa dozvedela,že španielsku Terezu vyhodil jej bohatý starúch,lebo zistil že trtkáva aj s jeho deťmi.Aká rodinná idylka,na závidenie ulaláá.No a vlastne mi bolo dobre,ležala som na gauči v bruchu ma hriala brokolicová polievka a chrbát mi hladkal Ben pod tigrovanou dekou.A v telke sme kukali jeden fenomenálny program(to musíte vidieť-prima každý štvrtok):Hledá sa TááTA i MáámA...no čo viac treba,povedzte mi,no čo?...:D

agnesa sleziakova

agnesa sleziakova

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

maximálne kritická,realistická ale zato,vždy vtipná aj v tých najkritickejších situáciách,píšem tak,ako málokto,som nenabodobiteľná,jedna jedinečná autorka aj žena... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáuhorka vo fľaši...

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu