reklama

všetky prsia von

Začalo sa to tým,že jeden celkom pekný deň,prišla Leuška až príliš vyfešákovaná do roboty.Teda vyfešákovaná,ako vyfešákovaná.Ak sa za vyfešákovanie ráta ,že mala všetky prsia vonku.Dala si na seba taký výstrih ,že som jej dovidela cez tričko až k členkom.Kolegovia neboli proti.Nemali byť prečo,pekné kozy sa predsa nevidia v plnej kráse každý deň.A Lea ich mala pekné,ale zato ukázať ich celému svetu nemusela.Aj jej teta Gizka zase vypláchla žalúdok,že to ,čo ona robí to sa už nazýva kurvenie.Nazýva,nazýva ale riešiť sa to neriešilo.Lebo pán riaditeľko bol len rád,že tie prsia,čo dnes každý vidí patria občas iba jeho rukám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
tak a je to vonku!huráá snád,nevypadnem...pech aj tak som vypadla:(
tak a je to vonku!huráá snád,nevypadnem...pech aj tak som vypadla:( 

A potom to už išlo.Sadla som si k netu a prišla nato,že sa v tomto teplom mesiaci roztrhlo vrece s vykúkajúcimi prsiami.Prvá začala Veronika Paulovičová.Ona tancovala v tej doteraz najtrápnejšej showke,čo jej vravia showdance(skôr trápnodance,by som to nazvala).Aj ked ukázala všetky svoje prednosti,divákov to moc nenadchlo a poslali ju von.Ale zato novinári i ja máme o čom písať.Potom daľšiu veľkú fešandu som objavila.Tillu Tequilu som našla tiež na nete,ako jej čírou,naozaj čírou(no jasné,čo som padla na hlavu,že náhodou?)náhodou vykukla bradavka s ultralesklého topíka.Vlastne Tilluške sa nie je čo čudovať,už dávno sa o nej nepočulo tak sa musela dáko objaviť znova na scéne.U nej jedinej to každý bral ako náplň práce.Zdá sa, že to, ale musí absolvovať dosť často,lebo pár dní po bradavka-von-show sa ukázala slečna-blondína zo Singapuru v čipkovanom tielku,ktoré si pomýlila zo šatami.Bonus bol ten,že aby každý dobre vedel,že pod čipkov má slečna iba spodné prádlo,zinscenovala nenápadné padnutie neakej nevyhnutnej čačky a ked sa po ňu na zem zohla,odfotografovala ľudí vlastním zadkom a nielen fotograf odfotil celú jej riť v tangáčoch.Poviem vám,úchyláci si tento deň,ked tá fotografia vyšla na svetlo sveta zakrúžkovali v kalendári ako národný sviatok.To je isté.No a dalej sú tu ešte menšie prsia-ukazovačky.Napríklad Pomajbovu kolegyňo-partnerko-tanečnicu Natáliu Glosíkovú,odchytil fotograf pri tanci kde jej ale fakt náhodou vykukla bradavička.Môžme len lamentovať,či to bol reklamný ťah,alebo nehoda krehkej blondínečky,ale jedno je isté to kolo,ked sa prso ukázalo,pár Pomajbo-Glosíková nevypadol.Takže tak či tak,tie prsia sú na niečo dobré.Najchutnejší prípad bradavka-von sa stal znova v Lets dance.Tento raz mužovi.Preto je to asi najchutnejší prípad.Tomášovi Antálekovi sa ukázala bradavka pri fotení s jeho partnerkou,či už to bolo za partnerkyne dokonalé telo ,alebo iba pre neštastnú(možno štastnú )náhodu ,výsledok bol naozaj efektívny...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vyplýva z tohto textu iba jedno.Neverte časopisom,že teraz letí námornícky štýl a topánky na platforme.Jednoznačne letia prsia a to v akejkoľvek forme.Ak chcete byť cool,zostáva vám iba jedno,ukázať prsia svetu.Alebo iba okoloidúcim.Nezabúdajte netýka sa to iba nás žien,ale aj vás chlapov.Takže aj Lea,chcela byť iba in.Pochopila som to až na konci,ked som toto všetko rozprávala Benovi a ten ma upozornil,že aj on má rád coolové dievčatá.Tak som mu musela chcene-nechcene tie moje prsia ukázať...:)

agnesa sleziakova

agnesa sleziakova

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

maximálne kritická,realistická ale zato,vždy vtipná aj v tých najkritickejších situáciách,píšem tak,ako málokto,som nenabodobiteľná,jedna jedinečná autorka aj žena... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáuhorka vo fľaši...

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu