reklama

mladé mamičky

V robote mi udelili novú tému na článok.Má sa volať mladé mamičky-od 15 do 18 rokov.Tak prvý článok načo vravím jednoznačne tažký oriešok.Nevedela som aký postoj mám k tomu zaujať.Mám byť objektívna a celé to má byť iba o faktoch,alebo mám byť subjektívna a priznať všetko,čo si o tejto téme myslím?Ben šiel k priateľovi a mal tam aj spať,čiže času som mala dosť.Celý deň pršalo,tak to aj bolo také celkom fajn začať písať niečo vážne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Nakoniec som sa rozhodla že napíšem všetko,čo ma len napadne,aby to malo štavu.Sem vám celý článok písať nebudem.Možno raz.Moji priatelia ma dobre poznajú a vedia,že som jednoznačne za plánované rodičstvo.Teda aby som to uviedla na správnu mieru.Je mi proti srsti,aby sa ľudia brali iba preto,že je dieťa na ceste a nemám rada ani to ked sú na seba mladé mamičky hrdé zato,že sa im podarilo mať dieťa v 16-tich.Ja som toho názoru,že dieťa má byť chcené,má byť požehnaným tej rodiny a nie jej krížom.Najhoršie je,ked si rodičia po určitom čase vykričia do očí,že vlastne zostali spolu iba kôli dieťatu,že ich nič iné nespája.To potom ako má mať to dieťa štastný a dobrý život?Ako?No asi veľmi ťažko.Podľa mňa je dnes strašným problémom aj to,že strašne mladé kočky majú deti.Jedno,dve...Je to fajn,nepoviem nič pokiaľ je to dievča už dospelé a dieťa berie ako prínos.Ale,čo tie,čo nie sú schopné postarať sa o seba,nie to o bábätko.A nebavme sa teraz iba o romskej menšine.Bavme sa o dievčatách z normálnych bielych rodín.Prečo sú také zaostalé a nechajú sa s prepáčeným len tak nabúchať?No a potom si z toho ani nerobia problém.Myslia si,že to všetko pôjde hladko,ako doteraz.Lenže nejde,a to dobre viete,všetci čo nemáte oči v piesku a premýšľate reálne.Možno ma teraz nechápete,odsudzujete,kritizujete,ako ja teraz kritizujem vás.Ale je to vlastne jedno,lebo každí máme aj tak iný názor a nikdy sa nedohodneme.Nie je tu žiadne riešenie,nikdy ani nebude.Iba antikoncepciou a prednáškami na školách sa tento preblém nevyrieši.No ja ho mám v sebe vyriešení.Chcem a viem,že ja budem mať dieťa iba vtedy ked naň budem ja sama pripravená.Ked budem vedieť svojmu dieťatu zaručiť pekný a normálny život,aj ked budem musieť jesť 20 rokov v kuse antikoncepciu a sexovat iba s kondomom.Páčilo sa mi jedno,čo povedala moja známa malo by to dokonale platiť:náhoda neexistuje.Nie neexistuje,nemôže.Ved vo svete je tak veľa pekných vecí,toľko miest a ľudí.Neoplatí sa riskovať a potom to vyčítať iným,hlavne nie vlastnému dieťatu...Neprosím vás o nič,len som chcela aby ste vedeli,že ja mám k rodičovstvu takýto postoj.Aj ked som po uši zaľúbená a mám asi najlepšieho chlapa na svete.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Apropo,presne ked som článok uložila vrátil sa Ben,bez ohlásenia,bez všetkého.Len tak spontánne prišiel,lebo nevedel vydržať.A milovali sme.Dlho,jemne,rýchlo,besne,nežne,vkusne...A hlavne bezpečne,aj ked s Benom mať dieťa to by bolo jedine požehnanie...

agnesa sleziakova

agnesa sleziakova

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

maximálne kritická,realistická ale zato,vždy vtipná aj v tých najkritickejších situáciách,píšem tak,ako málokto,som nenabodobiteľná,jedna jedinečná autorka aj žena... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáuhorka vo fľaši...

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu