reklama

už viem načom všetci fičíte,vy hriešnici!

Boli sme s Benom v Miláne.Krásny výlet.Teda skôr šukajúci výlet.Ak berieme do úvahy to,že sme z hotelovej izby vyšli iba trikrát.Z toho raz bolo vtedy ,ked sme už odchádzali domov.Musím vám povedať,že Ben ma očaril už prvýkrát ,ale po Miláne som bola zaláskovaná ako blázon.Sex bol pravidelný a ja som opeknela na nepoznanie.Ved vždy som vám tvrdila,že ak má žena zdravý a krásny vzťah nielenže opeknie, ale celá rozkvitne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
bez komentáru...
bez komentáru... 

A ja som sa nemala načo stažovať.Ben vybral krásny malý 4-hviezdičkový hotel nedaleko centra.Izba bola taká útulná a my sme boli taký bez seba,že sa to ináč jednoducho nedalo.Sex na raňajky,sex na obed,sex na večeru,sex v noci.Síce aj sme jedli,ale moc nám ani nechutilo,skôr nám chutilo to milovanie.A on to mal dobre vymyslené,celé.Personál to bral ako samozrejmosť,že všetko jedlo,čize raňajky,obed,večeru nám nosili do izby.No ale jeden večer sme sa von vybrali,bol by to gigantický hriech,byť v Miláne iba v hotelovej izbe.Boli sme shoppingovať,kedže ja ako modna shoppoholička,som niečo na seba kúpiť musela.Nákupy boli skvelé,no čo vám poviem,čo iné.Ved ked máte pod jednou strechou Cartiera,Luisa Vuittona,Donu Caran,Dior aj Westwoodovú ináč to dopadnúť ani nemôže.Potom ma Ben pozval na večeru.Romantickú.Sedeli sme vonku na terase,prikritý dekami.Cítila som sa tak úžasne,že mi bolo srdčne jedno,čo som dovtedy prežila.Koľko som plakala,trucovala bola smutná,nielen zaňho ale za všetkých.No a ako sa to mohlo skončiť,ako???Po troch fľaškách šampanského(ani neviem kde sa to do nás zmestilo)balíku jahôd a nenormálne sladkom dezerte,sme skončili,či vlastne začali v hotelovom parku.Mierne podgurážený všetkými tými bublinkami sme sa začali milovať na lavičke.Bola síce noc,ale také veci sa nerobia.No dobre,robia,ale zas odtiaľ potiaľ ,ale zas musím poznamenať bolo to sakramentsky dobré.Už viem,prečo tak všetci fičíte na sexe na verejnosti.No čo viac dodať,dúfam,že nás videli maximálne niaké holuby,či veveričky,aj ked síce neviem,či tam vôbec také dačo žije.Chcem tým povedať,že dúfam,že sme nespravili show pre daľších turistov z hotela.Cítila som sa ako pubertiačka,ktorá objavila zakázané ovocie.Ale Ben bol z toho,ešte viac v riti.Po pár dňoch na to mi povedal,že ešte nikdy nemal taký dobrý sex,lebo vraj ani jedna z jeho ex,mu nič podopné neponúkla,nedovolila.Verte ,že som bola na seba hrdá jak by som vyhrala neakú cenu.Ale vlastne som aj vyhrala,perfektného,citlivého,normálneho chlapa...a ten bol momentálne viac,než akákoľvek iná soška...

agnesa sleziakova

agnesa sleziakova

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

maximálne kritická,realistická ale zato,vždy vtipná aj v tých najkritickejších situáciách,píšem tak,ako málokto,som nenabodobiteľná,jedna jedinečná autorka aj žena... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáuhorka vo fľaši...

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu