reklama

!!!planý poplach!!!

Sedím v robote,v kancelárii.Monika nervozne ťuká do telefonu.Už polhodiny,volá a kričí po sestre.Hádajú sa totiž na svadobnej torte.Monička tvrdí,že chce penovú no jej sestra nie a nie sa zriecť jahodovej:žiadna jahodová,bľačí Monika,až ju na ulicu počuť,ja umelé gebuziny jesť nebudem!Zloží,hodí mobil do kvetináča a zreve,budú dve!!!aj jahodová aj penová...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
takto to mohlo,ale naštastie nevyzeralo u nás v populare...
takto to mohlo,ale naštastie nevyzeralo u nás v populare... 

Anička zatiaľ nepríčetne hľadí von oknom.Jej deti sú choré.Všetky tri.Majú brušnú chrípku.Okrem roboty musí zvládať aj tri grcajúco-kakajúce deťúrence.Bohu vdaka,že som ešte bezdetná,prejde mi hlavou...Klára dnes v robote nie je.Jediná si užíva dovolenku-Londýn.(ticho závidím.)A ja,striedavo píšem článok a Benovi sms-ky.Teda písala som.

Ked v tom z ničoho nič začne niečo strašne, ale strašne pípať.Bubienky nám idú prasknúť,sme také omámené tým piskotom,že ani nevieme čo robiť.Z ničoho nič vstanem a pozriem von oknom.Počujem zvuk požiarníckeho auta.Toto čo je dopekla???Adrenalín sa mi zvyšuje,tep zrýchľuje.Ten piskot prerušuje výkrik,užaj opustte budovu.Horí,horí!!!!!čo?horí?..ani neviem,čo robím,kde som len zrazu sa otvoria dvere mojej peknej kancelárie a vtrhne do nej najsexi požiarnik sveta.Veľký,svalnatý,namakaný,vlasatý s hnedými očami.Chytí ma za ruku,ťahá aj Monču i Kláru a šup-šup bežíme s ním-za ním.Neviem kde,neviem prečo.Môj mozog iba spracúva tieto informácie.A som vonku.Stojím na chodníku a vedľa mňa je celá firma.Riaditeľ,teta Gizka,Milan,Alino,Zlata,Tomino,Tibor aj recepčný bez mena no z najlepším zadkom!Všetci stojíme ako obarení,počujeme iba sirény požiarnikov a sanitiek.Stojíme minútu,päť minút...Dvere sa znovu otvárajú a z budovy vychádza Lea.Sukňu má na bruchu,celú riť von a blúzku celú rozopnutú.Rúž s extra colagénom roztretí a vlasy nafúkané mandlovým olejom úplne rozcuchané.Beží,no teda snaží sa ako jej to len ide.Na nohách má totiž také štekle ,že sa v nich ani chodiť nedá ,nieto bežať!Už je takmer pri nás,dychčí a v tom si všimnem,že ešte niekto beží k nám.Oooo bože,nie to nie je možné...Nohavice si práve vyťahuje pri tom šprinte z budovy.Tričko si pridržiava krkom na pleci.Ja ho zabijem,čo tu sakra robí?A prečo je holý?teda takmer,teda polovyzlečený.Dobeží k nám,lapá po vzduchu.Paťo!!!!,čo tu sakra robíš?A prečo si takýto(myslím tým vyzlečení?)???Neodpovedá.Pristúpi k nám riaditeľ a naťahuje päsť.Už-už by mu jednu pritiahol,ale v tom sa ozve jedej z požiarnikov.Planý poplach,nič nehorí.Budova je úplne čistá.Zdá sa,že niekto schválne ,alebo možno úplnou náhodou zatlačil tlačidlo poplachu.Nadýchajte sa vzduchu,ukludnite sa a môžte sa všetci pokojne vrátiť na svoje miesta.Dakujeme za spoluprácu!Posledné slová požiarnika sa mi zdali také dlhé akoby rečnil celú hodinu...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po návrate do kancelárie sme dostali rozkaz,že nás riaditeľ čaká u seba.Všetkých.Naklusali sme tam,ako poslušné detičky v škôlke.Ešte predtým som Paťa poslala domov ku mne,aby tam na mňa počkal a rozmyslel si,čo povie,ako to celé vlastne bolo.Riaditeľ nám oznámil,že táto chyba ,čo sa dnes stala,bola veľmi závažná a preto musel pristúpiť k radikálnemu kroku(ako pre koho,myslela som si).Radikálnym krokom označil minútový vyhadzov slečny Lei-kurvo-sekretárko-milenky.Nám všetkým to moc žili netrhalo.Leuška vstala z kresla,natiahla si ultra úzku sukienku,vyrovnala sa,vypučila cicíky.Takže,začala,len aby ste vedeli,mala som úplne skvelý sex,a za tento vyhadzov to stálo.Dakujem vám všetkým za spoluprácu(zopakovala po požiarnikovi)bolo mi potešením vás spoznať,ale ako viete všetko sa raz končí.Teraz prišiel môj čas,lúčim sa s vami aj s penisom pána riaditeľa(tak toto zabila,pomyslela som si).Každému vyskočili oči z jamiek,z tej jednej vety.Lea sa zvrtla na tom podpätku a už ju nebolo.Všetci sme si dali oči namiesta a vrátili sa späť.Toľko bola celá porada,aj nám prišlo trocha ľúto,že už nebudú takéto akcie,škoda...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a ked som prišla domov,našla som u seba nielen Paťa,ale aj Bena.Znova som sa dostala do takej situácie,ktorú bolo treba riešiť.Ale o tom možno nabudúce...

agnesa sleziakova

agnesa sleziakova

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

maximálne kritická,realistická ale zato,vždy vtipná aj v tých najkritickejších situáciách,píšem tak,ako málokto,som nenabodobiteľná,jedna jedinečná autorka aj žena... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáuhorka vo fľaši...

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu