reklama

miesto kde bývam

Milí moji verní čitatelia.Prišla som nato,že už som vám veľmi dávno nepísala.Pokúsim sa teda túto neomylnú a hrubú chybu neako odstrániť.Pridávam nový článok o mojom svete,všetkým vám,ktorím sa moje články páčia a sú ich stálymi čitateľmi.Tí,čo ich iba kritizujú sa mi môžu napchať veľmi hlboko do análu,lebo ja na rozdiel od nich,niečo aj robím nielen kritizujem.Aspoň ťukám do týchto kláves i ked s chybami.A čo?Poserem sa teraz z toho???Ani nie,ale zas objektívnu kritiku mám rada,celkom...aj ked sa to nezdá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
to tretie okno z ľava...
to tretie okno z ľava... 

Už poznáte môj byt,v tom som si istá.Aj moja kancelária je vám už dosť známa,kedže mám taký skvelý cit pre opis.No neviete,v akom svete,či skôr prostredí vlastne bývam.

Bývam v bytovke.V obyčajnom neveľkom,nemalom paneláku.Zas nie je taký exkluzívny než ten na joj-ke,ale je to tu fajn.Mňa nájdete na druhom poschodí,celú adresu vám však nezadám.Nenahnevajte sa,musím zostať trošku tajomná aby som vás stále bavila.Mám úplne že nenormálne,geniálnych susedov.Je to ten najlepší pouličný mix.Taký by ste nenašli nikde inde,iba tu.Dokonca som presvedčená,že ani v žiadnom Uzbekistanskom múzeu,či galérii(aj ked neviem,či vôbec tam také niečo majú)takých už nenájdete.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na prvom poschodí vlastní byt jeden tajomný muž.Nie je ani pekný ani bohatý.Takže žiadna suseda zlatokopka nehrozí.Každé ráno chodí niekde bicyklom,tuším že do roboty.Parfém jednoznačne nepozná a je presvedčený,že tesiláky sú ešte stále v mode.Občas sa mu pozdravím,ale vídam ho zriedka.Len moje tety susedy(klebetnice majú druhé meno)tvrdia,že je verným fanušíkom dievčat s najstarším remeslom(šlapky)či je to pravda,to vám ja už potvrdiť nemôžem.Oproti nemu má byt v podnájme jedna malá rodinka.Mladý pár,ktorý vychováva svoje prvé dieťa.Prebíjajú sa životom,kedže je finančná kríza.Snažia sa vyťažiť zo všetkého maximum,ale niekedy sa to nedá a nedá,ako to spieva aj kamarát Rytmus.Okrem toho majú v moci panelák dve staršie dámy.Teda jedna dáma,tá má okolo 80-siatky,a musí pochádzať z niakej šlachtickej rodiny.Jej správanie je stále šarmatné a elegantné,napriek tomu že s ňou býva aj ujo Alzhaimer.A to už dobre dlho,pretože stará dáma sa somnou vždy chce znova a znova zoznámiť.Nepamätá sa totiž,že sa tak stalo už asi 36-krát.No ja sa vždy tvárim,akože áno ja som tá vaša nová suseda,áno aj ja dúfam že budeme spolu dobre vychádzať.A takto to dookola chodí,vždy ked idem z roboty,ked beriem von smeti,alebo ked vonku čakám na Bena.Jej druhá kolegyňa tá,ktorú všetci volajú teta G. zatiaľ kráča s dobou.Vlastní pevnú linku bez kábla a stále tvrdí že,už-už bude domontovaní aj internet,pretože ona nie je taká stará ako sa zdá.Ona je tiež jedna z tých mystických osobností,nikto totiž nevie,ako sa naozaj volá.Skratku má G. a tak každý zvyčajne háda,čo tá skratka ukrýva,no ona to nikdy neprezradí,lebo vraj nemusí každý vedieť všetko.A takto si žijeme.Pomaličky,pekne,kľudne.Ešte by som vám mohla rozprávať rôzne pikošky ohľadom daľších spoluobyvateľov,ale myslím že vám stačí ked vám poviem,že okrem týchto zaujímavých ľudí,mám okolo seba,jedného černocha ktorý,má za susedu číňanku.A títo dvaja spolu niečo majú,bohvie čo ale masochistický sex každý utorok určite.A o tom vie každý,fakt každý a najradšej o ňom rozpráva teta G.!Naša bytovka dalej vychováva ešte dvoch nástupcov Kontrafaktu,alebo inej rapovej skupiny.Tých dvoch má pod palcom ich mama,rozvedená tridsiatnička,s obrovskými vráskami na čele.Chlapci sa veľkým oblúkom vyhýbajú škole a celé to maskujú rapovaním a nahrávaním sa na sídlisku.Jediný normálny(okrem mňa:))sa zdajú byť mladí na štvrtom.Im to klape,ale zas nemôžu mať dieťa,vraj chlap je impotentný(infoška od teta G.)Bohvie.No a ešte k nám do vchodu dosť často chodí jeden gay.Celkom pekný,no moc útly.No zase nikto netuší ku komu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ku mne chodí Ben.S tým je zatiaľ každý spokojný a najviac som ja.Okrem toho mám moju bytovku rada,lebo ked aj vypadne telka,či net a všetci kamoši sú odcestovaný,nikdy sa tu nenudíte.Kamarátka teta G. aj Dáma vám pripravia lahodný čaj a vy nebudete veriť ani jednej vete,ktoré im budú vychádzať z úst...

agnesa sleziakova

agnesa sleziakova

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

maximálne kritická,realistická ale zato,vždy vtipná aj v tých najkritickejších situáciách,píšem tak,ako málokto,som nenabodobiteľná,jedna jedinečná autorka aj žena... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáuhorka vo fľaši...

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu